بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


امیر قلعه نویی برد تیمش را تقدیم هوادار فوت شده کرد.

قلعه‌نویی در مورد تعویض‌های تاکتیکی تیمش و دیدار با نماینده تایلند گفت: آنهایی که در این چند روز جو درست کرده‌اند دوست دارند ما مقابل حریف تایلندی بازنده شویم آنها به فکر منافع ملی نیستند و خودشان می‌خواهند به همه چیز برسند. هر سه مصدوم تیم استقلال برای بازی با حریف تایلندی آماده خواهند شد. از سازمان لیگ خواهش می‌کنم از توپ‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده کنند. امروز با این توپ بازی کردیم و هفته بعد باید با توپ‌های ای اف سی بازی کنیم. حریف تایلندی هشت بازیکن خارجی دارد و از تیم‌های قدرتمند آسیا محسوب می‌شود ولی می‌توانیم این تیم را شکست دهیم.
وی در مورد اعلام شرکت پوما برای توپ دادن به ایران، گفت: من فقط یک ایراد فنی گرفتم ولی نمی‌دانم چرا آقایان معترف شدند و دست خودشان را رو می‌کنند. من اسم کسی را نیاوردم. چرا همه موضع گرفتند؟ جعفری گفت این توپ‌ها مجانی است اما بروید از سازمان لیگ بپرسید بابت این توپ‌ها از پول استقلال کم می‌کنند. این تناقض‌ها چه معنایی دارد؟ دادکان در زمان خودش هم توپ گرفت و هم پول اما هر کسی حرف می‌زند یا مافیا می‌شود یا باید سیل او را ببرد.
وی در مورد اینکه تشکر از نجف‌نژاد برای طعنه زدن به کسی بود یا نه گفت: من که نگفته بودم او مصاحبه کند ولی ناراحتم این همه به من حمله شد اما کسی مصاحبه نکرد تعجب کردم که نجف‌نژاد با آن همه مشغله آن مصاحبه را کرد که باید از او تشکر کنم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 5 / 1392برچسب:امیر قلعه نویی,لیگ سیزدهم,هفته پنجم,نشست خبری, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com